Teatar Rugantino proslavit će svoj 22. rođendan 14. siječnja, a 21 godina uspješnog i kontinuiranog rada, koliko je iza njega, činjenica je kojom se može pohvaliti malo nezavisnih teatara u Hrvatskoj. Odigrano je sveukupno oko 2100 izvedbi od osnivanja. Rugantino su zajedno osnovali legenda hrvatskog glumišta Ivica Vidović i njegova supruga, diplomirana glumica i dobitnica mnogih glumačkih nagrada, Gordana Gadžić. I danas, devet godina nakon što je Ivica Vidović napustio ovaj svijet, Rugantino hrabro kroči repertoarnim smjerom kojeg su zajedno zacrtali, pod vodstvom, ponovno sve češćim glumačkim i konstantnim producentskim radom Gordane Gadžić. Glavna odrednica Rugantinovog repertoarnog smjera je beskompromisan odabir recentnih društvenih tema kao i autora koji ga stvaraju. Repertoar je satirično-komični i bazira se na kvalitetnim, malim, mobilnim predstavama (zbog mnogobrojnih gostovanja) s vrhunskim izvođačima.
Rugantino je dosad angažirao veliki broj vrhunskih umjetnika. Od pisaca to su Mate Matišić, Miro Gavran, Janusz Glowacki, Joško Božanić, Ivica Ivanišević, Yasmina Reza, Lutz Hübner, Jordan Cvetanović, Vladimir Stojsavljević, Christopher Durang, Aleksandar Galin; redatelji: Zoran Mužić, Robert Raponja, Marin Carić, Joško Juvančić, Hana Veček, Mario Kovač, Zijah Sokolović, Franka Perković, Miran Kurspahić, Olja Lozica, Filip Grinvald; glumci, počevši od Ivice Vidovića i Gordane Gadžić, svoj glumački doprinos Rugantinu dali su i Špiro Guberina, Ljubomir Kapor, Helena Buljan, Sreten Mokrović, Mladen Vulić, Goran Navojec, Boris Svrtan, Urša Raukar, Marina Nemet, Linda Begonja, Siniša Popović, Luka Dragić, Dubravka Miletić, Asja Jovanović, Marija Kohn, Lada Bonacci, Sanja Milardović, Petar Cvirn, Filip Vidović, Goran Guksić, Marko Torjanac, Dubravka Ostojić, Mladen Vasary; ugledni scenografi, kostimografi, skladatelji, dizajneri...
Teatar Rugantino od svojih početaka nije toliko bio prisutan u Zagrebu, zbog nepostojanja vlastitog scenskog prostora, no zato su ga obilježila gostovanja u Hrvatskoj i regiji (ali i u SAD-u i Kanadi). Rugantinove predstave izvođene su u svim kazališnim centrima u Hrvatskoj, ali isto tako i u najmanjim mjestima gdje kazalište rijetko ili nikad ne dolazi. Bio je prvi hrvatski teatar koji je poslije rata (2000. godine) odigrao predstavu u Beogradu (Ay, Carmela u Ateljeu 212), a zatim i u najvažnijim kazalištima Srbije, Bosne i Hercegovine, kao i Crne Gore.
Rugantino je sudjelovao na svim značajnim festivalima u Hrvatskoj – Marulovim danima u Splitu, Festivalu glumca u Vinkovcima, Danima satire, Splitskom ljetu, Zadarskom kazališnom ljetu, ali i na festivalima u inozemstvu (Joakim Interfest, Bihaćko ljeto, Zeničko proljeće, TKT Fest u Tuzli, Međunarodni pozorišni festival Slavija u Beogradu, Pozorišni maraton u Somboru, HAPS u Herceg Novom, Tivtu, Podgorici…). Glumci, pisci i sam Teatar dobitnici su nekoliko nagrada u Hrvatskoj (Dani satire, Nagrada hrvatskog glumišta, Bobijevi dani smijeha, Zlatni zub) i inozemstvu (Nikšić, Banja Luka, Mostar, Doboj).
Predstave koje su do sada obilježile rad Teatra Rugantino… Sirena i Viktorija Aleksandra Galina, Za umrijet od smijeha Christophera Duranga, Život je čudo Ivice Ivaniševića; ThisCasting Mirana Kurspahića; Terapija Jordana Cvetanovića; Bog masakra Yasmine Reze; Sa'će Božo, svaki čas Ivice Ivaniševića; Antigona u New Yorku Janusza Glowackog; Uho, grlo, nož Vedrane Rudan; U sjeni Green Hilla Joška Božanića; Ay, Carmela J. S. Sinisterre...

Kazalište Planet Art je profesionalno, neovisno dramsko kazalište koje se bavi suvremenim, problemskim, često tabuiziranim ili zanemarenim temama prisutnima u našoj svakodnevici i našem okruženju.
To čini postavljajući na scenu dramske tekstove u čijem se središtu nalazi pojedinac suočen s društvenim konceptima koji utječu na njegovu slobodu, integritet i sreću.
Preispitujući te koncepte s humanih i etičkih pozicija te pružajući gledatelju identifikaciju putem sugestivnog umjetničkog doživljaja temeljenog na glumačkoj igri, Planet Art od samih početaka svim svojim predstavama nastoji postavljati pitanja, prekidati šutnju, afirmirati dijalog, razvijati osjetljivost i poticati osobnu refleksiju kao ishodište šire društvene promjene.
Slijedeći ove zasade, predstave Planet Arta već su više od desetljeća među najizvođenijima i najnagrađivanijima u Hrvatskoj što dovoljno govori o njihovoj recepciji kod publike, ali i o uspješnosti šire društvene misije Planet Arta usmjerene ka povezivanju prostora osobne spoznaje i kritičkog promišljanja stvarnosti te posljedično, ali ne manje važno, i popularizaciji dramskog kazališta.
Vjerni preispitivanju uobičajene perspektive, odani zastupanju humanističkih vrijednosti i predani dramskom doživljaju svijeta kako bismo kroz katarzu došli do znanja kojim možemo mijenjati sebe i svoje okruženje, svakom novom predstavom kroz sve mijene nastojimo uvijek i za sebe i za druge biti – kazalište koje se pita.
Marko Torjanac, osnivač je i ravnatelj Kazališta Planet Art.
Planet Art u brojkama
Planet Art je tijekom 14 godina rada producirao 13 kazališnih naslova i 3 posebna kazališta projekta.
U tom razdoblju izvedeno je 1530 predstava u kojima su sudjelovala 33 glumca.
Planet Art dobitnik je 27 relevantnih domaćih i 5 inozemnih nagrada te više od 60 priznanja.
Godišnji prosjek izvedbi Planet Arta je 109 što ga svrstava među kazališta s najvećim brojem izvedbi u Hrvatskoj. U Zagrebu je tijekom 12 godina izvedeno 638 predstava, na gostovanjima u Republici Hrvatskoj 838, a u inozemstvu 54 predstave. Planet Art je gostovao u 88 gradova i mjesta u Hrvatskoj te u 9 zemalja. Broj gledatelja koji su posjetili predstave Planet Arta u 14 godina postojanja je 420 973, a prosječna popunjenost dvorana je 91,35%.
U Planet Artu je do sada surađivalo više od 100 suradnika raznih kazališnih profesija, a godišnji broj suradnika kreće se između 30 i 40.
Predstave sa 100 i više od 100 izvedbi: Za umrijet od smijeha – 100 izvedbi, Posljednja Freudova seansa – 100 izvedbi, U posjetu kod gospodina Greena - 212 izvedbi, Velika Zvjerka - 180 izvedbi, Ritina škola - 130 izvedbi, Stilske vježbe su u Planet Artu izvedene više od 250 puta.